3 porady, które pomogą ci zbudować pozytywny wizerunek firmy w Internecie

Kiedy rozpoczynasz własną działalność gospodarczą, chcesz zbudować własną markę i pokazać się z dobrej strony potencjalnym klientom. Media społecznościowe są doskonałym narzędziem, dzięki któremu możesz dotrzeć ze swoją ofertą do wielu ludzi. Musisz jednak też zadbać o to, by ci, którzy wpiszą w wyszukiwarkę nazwę twojej firmy lub produktu, nie natrafili przypadkiem na informacje, które obniżą ich zainteresowanie. Zobacz czym możesz pozytywnie wyróżnić się w Internecie.

1. Działaj ekologicznie

Obecnie modne i dobrze odbierane są wszelkie inicjatywy, mające na celu dbanie o środowisko. Jeśli wprowadzisz ekologiczne opakowania, dbasz o segregację odpadów w swojej firmie, nie testujesz produktów na zwierzętach lub dofinansowujesz pobliskie schronisko, chwal się tym. Zachęcaj swoich klientów i obserwatorów do brania udziału w akcjach i pokaż, że los naszej planety nie jest ci obojętny, a z pewnością ocieplisz wizerunek firmy.

2. Dobrze traktuj pracowników

Myślisz, że co się zdarzyło w firmie, zostaje w firmie? Sprawdź strony internetowe, na których byli pracownicy wypowiadają się o swoich pracodawcach. Traktuj pracowników sprawiedliwie i nie zaniedbuj kwestii wzajemnych relacji wewnątrz zespołów. Nie dopuszczaj też sytuacji, w których menadżer, który zarządza poszczególnymi działami, wprowadzał swoje własne rygory. Wszelkie żale wylane w Internecie na temat przełożonych, pójdą na twoje konto. Dbaj za to o to, by od czasu do czasu w internecie ukazały się zdjęcia z pracowniczej integracji czy firmowej wigilii.

3. Udziel wywiadu

Jesteś specjalistą w swojej dziedzinie? Dochodziłeś do sukcesu ciężko pracując? Opowiedz o tym i pokaż ludziom, jaka osoba stoi za marką, którą wybierają. Niektóre portale internetowe oferują możliwość udzielenia wywiadu sponsorowanego. Skorzystaj z tej opcji, a jeśli dobrze wypadniesz, prestiż firmy wzrośnie.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *