Sushi bar – czy to dobre miejsce na spotkanie biznesowe?

sushi

Rozmowa z ważnym klientem powinna przebiegać w przyjaznej atmosferze, jednak należy pamiętać o zrobieniu dobrego wrażenia. Oznacza to, że spotkanie ma raczej mieć charakter oficjalny lub półoficjalny, zależnie od tego, jak wygląda dana relacja biznesowa. Nie bez znaczenia jest tutaj miejsce, w którym negocjacje będą się odbywać. Niewątpliwie pokażemy się z dobrej strony, zabierając klienta do eleganckiego lokalu, dzięki czemu podniesiemy prestiż firmy w jego oczach. Oto dlaczego sushi bar jest idealnym miejscem na tego typu okazje.

Sushi bar – ciekawe menu dla wymagających

Sushi to bardzo ciekawe danie kuchni japońskiej, którego zazwyczaj nie spożywa się w Polsce na co dzień. Jeśli więc zaproponujemy sushi bar jako miejsce spotkania, może się okazać, że klient tym chętniej skorzysta z okazji, aby w nim zawitać i popróbować unikalnych potraw. Nie ukrywajmy, najedzony i zadowolony interesant, znacznie przychylniej spojrzy na proponowane przez nas warunki umowy. Prawdopodobnie wizyta w takim lokalu nie będzie należała do najtańszych, jednak zdecydowanie warto zainwestować w dobre relacje z klientami.

​Sushi bar – atmosfera sprzyjająca interesom

W Polsce, sushi bary są zazwyczaj uważane za miejsca ekskluzywne, w których składa się wizytę na wyjątkowe okazje. Niektórzy określają atmosferę panującą w tych lokalach jako nieco sztywną, jednak jest to zaleta podczas oficjalnego obiadu. Dlatego też sushi bar jest całkiem dobrą opcją na biznesowe spotkanie. Co więcej, daje nam szansę, aby zaimponować klientowi naszą znajomością etykiety jedzenia sushi. Dobrze jest więc przed spotkaniem, poćwiczyć jedzenie pałeczkami.

​Sushi bar – opcja z dowozem

Sushi bar całkiem nieźle nadaje się na spotkanie na neutralnym gruncie. Jednak jeśli wolelibyśmy ważne negocjacje przeprowadzić na swoim terenie, a mimo to zaserwować coś pysznego, warto skorzystać z opcji dowozu jedzenia, takiej jak oferuje ta restauracja https://sushicorner.pl/sushi-menu. Sushi jest daniem, które konsumuje się na zimno, więc nie trzeba martwić się o temperaturę dowiezionych potraw i można spokojnie podać je klientowi bez wcześniejszego podgrzewania.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *